Advertisment

https://www.highrevenuegate.com/yngsgwcqf?key=569b6da6aa47358022f3b3136793b69a

Senond Menu

ثنا نے بھارتی فلم میں کام کرنے کی پیشکش قبول کرلی

اداکارہ ثنا ملائیشیا کا دورہ کر کے واپس وطن پہنچ گئیں۔ انہوں نے اس تاثر کو غلط قرار دیا کہ وہ شوبز کو خیر باد کہہ رہی ہیں۔ اپنے ایک انٹر ویو میں انہوں نے کہا کہ ایک دن بھی کوئی اوجھل ہوجائے تو باتیں بننا شروع ہوجاتی ہیں میں شوبز کو چھوڑنے کا تصور بھی نہیں کرسکتی۔ میرے شوہر فخر عالم اگر میرے ساتھ تعاون نہیں کرتے تو میں یقینا یہاں دکھائی نہیں دیتی، لیکن ان کی مرضی سے میں شوبز سے وابستہ ہوں میرے بچے اور میرے شوہر خوشحال گھرانہ ہے۔ میں وقت پر کام ختم کردیتی ہوں تاکہ گھریلو ماحول میں بدمزگی نہ ہو کیونکہ مجھے گھر کا خیال ہر حالت میں رکھنا ہے۔ انہوں نے انکشاف کیا کہ انہیں ایک بھارتی فلم کی آفر ہوئی اور وہ قبول کرلی ہے۔ انہوں نے کہا کہ فنکار کی کوئی سرحد نہیں ہوتی وہ جب چاہے جہاں چاہے کام کے لیے جا سکتا ہے۔ انہوں نے ملکی فلمی صنعت کے بارے میں کہا کہ اب آہستہ آہستہ اس میں زندگی کے آثار آتے جا رہے ہیں لیکن جب تک سرکاری سطح پر اسے تعاون نہیں ملے گا ترقی نہیں ہوسکتی۔